ДНЗ - центр розвитку дітей м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Головна » Статті » Мои статьи

Тиждень безпеки життєдіяльності

Інформація

про проведення «Тижня безпеки дитини»

в дошкільному навчальному закладі яслах-садку –

центрі розвитку дитини

Відповідно плану основних заходів цивільного захисту управління освіти Первомайської міської ради на 2016-2017 навчальний рік (наказ управління освіти «Про підготовку і проведення підсумкових занять з цивільного захисту» від 18.04.201у р. 113), наказу завідувача ДНЗ – ЦРД «Про підготовку і проведення тижня безпеки дитини» від 19.04.2017 р. №27 а/г в дошкільному закладі навчальному закладі яслах-садку – центрі розвитку дитини з 15.05. – 19.05.2017 р. було проведено Тиждень безпеки дитини.

Метою проведення «Тижня безпеки дитини» було поліпшення пожежно-профілактичної роботи та якості навчально-виховної роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій.

Для проведення «Тижня безпеки дитини» було складено План підготовки до проведення «Тижня безпеки дитини» і заходи проведення «Тижня безпеки дитини».

Під час підготовки до «Тижня безпеки дитини» проведено ряд заходів:

- перевірено наявність усіх документів системи цивільного захисту в ДНЗ;

- перевірено наявність журналів проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності;

- підготовлено матеріали та оформлено стенди «Бережемо життя і здоров’я дітей» за розділами «Дитина і природа», «Дитина і вулиця», «Дитина серед людей», «Здоров’я дитини» тощо;

- перевірено стан електричного обладнання, приміщень та території, стан вогнегасників, пожежних щитів та пожежного обладнання;

- перевірено наявність інструкцій, пам’яток з питань безпеки життєдіяльності і правил надання першої допомоги постраждалим від нещасних випадків;

- оформлено куточки «Безпека дитини» в кожній віковій групі;

- підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров’я дитини»;

- перевірено стан та забезпеченість медичного обладнання, поповнено аптечку швидкої допомоги в медичному кабінеті та в усіх вікових групах;

- виготовлено ватно-марлеві пов’язки як засіб індивідуального захисту;

- підготовлено конспекти заходів з фізичної культури, які мають бути проведені під час «Тижня безпеки дитини», перевірено стан спортивного обладнання;

- підготовлено план і конспект свят і розваг за тематикою безпеки дитини;

- проведено з батьками розяснювальну роботу про дії під час екстремальних та надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Під час «Тижня безпеки дитини» в ДНЗ – ЦРД проведено:

1 день (15.05.2017 р.)

Молодші та середні групи

«Електроприлади – наші помічники та небезпека від них»

Мета: сформувати поняття про те, що побутові електроприлади небезпечні для дітей, тому що живляться електричним струмом; закріпити і поглибити знання дітей про функції деяких побутових електроприладів: холодильника, міксера, пилосмока, електродуховки (допомагають зберегти харчові продукти від псуван­ня, полегшують прибирання квартири, допомагають швидко приготувати смачні креми, молочні коктейлі, морозиво, спекти пиріжки, торти, тістечка); розвивати зв’язне мовлення дітей під час опису електроприладів; розвивати мислення, увагу під час відгадування зага­док; виховувати обережність, слухняність.

Форми роботи:

  1. Розгляд малюнків із зображенням електроприладів.
  2. Екскурсія на кухню з метою ознайомлення з електроприладами.

Старші групи

«Електроприлади – наші помічники та небезпека від них»

Мета: продовжувати формувати уявлення про небезпеку електричного струму, недопустимість користування електричними приладами. Закріплювати знання про причини виникнення пожежі, вчити правил поведінки під час пожежі. Закріпити в пам’яті номери телефонів екстрених служб «101», «102», «103». Виховувати уважність та пильність, бажання піклуватися про себе та своє здоров’я.

Форми роботи:

  1. Бесіда з дітьми про правила безпеки при користуванні домашніми механічними та електроприладами.

2 день (16.05.2017 р.)

Молодші та середні групи

«Щоб не сталося біди» (ознайомлення з правилами протипожежної безпеки).

Мета: узагальнити та закріпити знання дітей про деякі правила протипожежної безпеки: сірниками гратися не можна гра з вогнем призводить до пожежі; якщо сталася пожежа — не ховатися під стіл, у шафу, під ліжко, а звати на допомогу; причини виникнення пожежі, про нелегку працю по­жежників; навчати оцінювати вчинки персонажів казки; розвивати пам’ять, мислення, бажання дотримуватися правил пожежної безпеки; виховувати дбайливе ставлення до довкілля.

Форми роботи:

  1. Перегляд вистави на фланелеграфі «Козенята і вовк». Бесіда за нею.
  2. Перегляд діафільму «Про добро та зло вогню».
  3. Розгляд малюнків та іграшок – пожежний транспорт.

Старші групи

«З вогнем погані жарти – жартувати з ним не варто». Ознайомлення з правилами поведінки при виникненні пожежі.

Мета: узагальнити знання дітей про користь і шкоду вогню, причини виникнення пожеж, правила поведінки під час пожеж і протипожежні заходи; учити правильно набирати за телефоном номер «01», повідомляти про пожежу, чітко називати свою адресу; закріпити назви протипожежного інвентарю (багор, відро, лопата, вогнегасник), підручні засоби гасіння пожежі (малий вогонь затоптати, закидати піском або землею, залити водою; якщо загорівся електроприлад — не гасити водою, а накрити ковдрою); учити дітей інтонаційно, виразно передавати мову персонажів, розвивати мовлення, дикцію; ви­ховувати гуманність, чуйність, бажання допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

  1. Бесіда «Наслідки пустощів із сірниками».

2. Екскурсія-огляд: протипожежний інвентар дитсадка (пожежні щити, рукава, вогнегасники).

3. Поведінка під час пожежі. «Наш номер «01» (праця пожежників).

3 день (17.05.2017 р.)

Молодші та середні групи

«Ведмедик захворів» (ліки та хімічні речовини).

Мета: закріпити знання дітей про працю лікаря та медсестри (лікар оглядає хворих, виписує рецепти, призначає лікування; медсестра ставить компреси, дає ліки, робить уколи, перев’язки); показати найпростіші способи догляду за хворим (дати мікстуру, перев’язати пальця, поставити компрес); закріпити знання дітей про правила гігієни під час їжі (перед вживанням їжі треба мити руки з милом; добре пережовувати їжу із закритим ротом, не розмовляти, не пустувати за столом); про те, що не можна брати до рота неїстівні предмети, особливо ліки — від цього можна захворі­ти; розвивати виразність мови під час спілкування з хворим ведмедиком, виховувати співчуття до хворого, бажання допомогти, полікувати.

Форми роботи:

  1. «Добрий лікар Айболить». Читання вірша К.Чуковського «Айболить». Бесіда за змістом.
  2. Спостереження за працею медсестри, огляд медкабінету у дитячому садку. Де і як зберігаються ліки у медсестри, для чого вони потрібні.
  3. «Зовсім це не іграшки» (аерозольні балончики, хімічні речовини, косметика).
  4. Ми не їжа, не цукерки — нас до рота не бери (клей, мило, пластилін, ліки, ґудзики тощо).

Старші групи

«Ліки сам не бери, щоб не трапилось біди» (ліки та хімічні речовини).

Мета: згадати з дітьми про те, чому трапляються отруєння ліками; закріпити знання про те, що дітям не можна самим брати ліків, це роблять тільки дорослі; смачні та яскраві ві­таміни — це теж ліки і їх не можна багато вживати, при­гощати ними товариша; що робити у випадку, якщо хтось отруївся ліками; розвивати логічне мислення, підводити дітей до самостійних виснов­ків, виховувати чуйність, учити свідомо ставитися до свого здоров’я.

Форми роботи:

  1. Бесіди «Смачні вітаміни», «Бабусині пігулки».

4 день (18.05.2017 р.)

Молодші і середні групи

«Наша квартира» (особиста безпека вдома).

Мета: вчити дітей обережно поводити себе наодинці вдома: не виходити на балкон; що не можна робити, коли сам вдома (вмикати електричний струм, газ, брати гострі предмети, сірники); виховувати дбайливе ставлення до особистого здоров’я.

Форми роботи:

  1. Бесіда «Бачив я не раз, як вмикає мама газ».
  2. Бесіда «Лежать у столі виделки, шило і ножі».
  3. Бесіда «Ох і любить наш Антон вийти на балкон».

Старші групи

«Сам вдома» (особиста безпека вдома).

Мета: продовжувати знайомити дітей із небезпечними ситуаціями, які можуть виникнути, коли сам вдома, які речі, предмети не можна брати для користування без дозволу дорослих (гострі предмети, електроприлади, харчові добавки, ліки та ін.). Вчити бути уважним і розсудливим при виборі місця для гри. Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

Форми роботи:

1. Бесіда «Вікно – джерело небезпеки».

2. Ігри-моделювання «Поранила пальчик».

3. Дидактична гра «Виклич рятувальників за телефоном».

4. Загадування загадок про електроприлади.

5 день (19.05.2017 р.)

Молодші і середні групи

«Сонце, вітер, дощ» – правила поведінки.

Мета: узагальнити знання дітей про різні природні явища: дощ, грозу, сніг, вітер, туман, грім; учити показувати рухами різні явища: сприяти вихованню адекватно правильної поведінки під час різних явищ природи; правильно підбирати одяг залежно від погоди у грі «Одягни ляльку на про­гулянку».

Форми роботи:

  1. Заучування заклички «Іди, іди, дощику, зварю тобі борщику!».
  2. Заучування заклички «Вийди, вийди, сонечко!».
  3. СХД – зобразимо погоду.
  4. Дидактична гра «Одягни ляльку на прогулянку».

Старші групи

«Стихійні лиха: буря, ураган, гроза, град – ознайомлення з небезпекою для життя».

Мета: узагальнити знання дітей про бурю, ураган, грозу, град; учити розповідати про ці стихійні лиха, причини, ознаки, наслідки, спираючись на ілюстрації, результати дослідної діяльності, власні спостереження; формувати свідомо правильну поведінку під час бурі, грози, урагану; як запобігти нещасним випадкам, які трапляються унаслідок стихійних явищ в природі; уміння надавати першу допомогу, виховувати бажання і готовність допомогти тим, хто потрапив у біду.

Форми роботи:

  1. Бесіда «Як утворюється вітер, на що він здатний, поведінка під час бурі, урагану».
  2. Бесіда «Як утворюються хмари, чому іде дощ (дослід про кругообіг води у природі), як поводитися під час зливи, грози».
  3. Нещасні випадки, перша допомога.
  4. Розгляд дидактичних картин «Стихійні природні явища».
  5. Бліц-опитування «Як я буду діяти».

На завершення «Тижня безпеки дитини» вихованцями старшого дошкільного віку ДНЗ підготовлено розвагу за тематикою безпеки дитини. Під час проведення даного заходу було задіяно в середньому 230 вихованців.

19.05.2017 р.

Вихователь-методист ДНЗ – ЦРД __________ Н.Т. Тиндюк

 

Категорія: Мои статьи | Додав: admin (22.05.2017)
Переглядів: 63 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 1
Користувачів: 1
admin

Copyright MyCorp © 2017
Сайт управляється системою uCoz