ЗДО ясла-садок - центр розвитку дитини м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Гаряча лінія 1545
Головна » Статті » Мои статьи

Інтегрована технологія з театралізованоїї діяльності та риторики

Міністерство освіти і науки України
Управління освіти і науки Миколаївської облдержадміністрації
Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Управління освіти Первомайської  міської ради
Досвід роботи

Болгарина Олена Вікторівна

вихователь, спеціаліст вищої категорії

Дошкільний навчальний заклад ясла-садок

центр розвитку дитини

місто  Первомайськ

Миколаївська області

Мета:

Ø дати знання про мистецтво людських взаємовідношень через театралізовану діяльність;
Ø розвивати навички вербального і не вербального спілкування, які необхідні для адекватної поведінки в різних ситуаціях;
Ø засвоїти форми мовленнєвого спілкування та етикету;
Ø сприяти досягненню дітьми емоційної стійкості і саморегуляції.
 

Етапи роботи:

1 етап - 4 рік життя

2 етап - 5 рік життя

3 етап - 6 рік життя

Методи і прийоми:

НАОЧНІ

СЛОВЕСНІ

ПРАКТИЧНІ

- Розгляд ілюстрацій до казок;

- Перегляд діафільмів, вистав;

- Використання сюрпризних моментів;
- Відвідування театру;
 

- Метод «Парадоксального      підходу»;

- Бесіда;

- Обмін враженнями;

- Аналіз тексту;

- Прийом парної роботи;

- Використання   літературного режиму;

- Використання малих форм фольклору;

- Лист в казку.

- Відпрацювання театральних етюдів, пластичних етюдів та вправ;
- Відпрацювання інтонації, співу, декламування, пластики, міміки, рухів;
- Використання гімнастичних вправ, вправ пальчикової гімнастики, дидактичних ігор, сюжетно – рольових ігор, ігор -драматизацій та ігор інсценівок;
- Прийом   « оживлення казок».

Форми роботи:

•Психогімнастика;
•Казкотерапія;
•Мнемотехніка;
•Етюдний тренаж;
•Етюди з настільними  ляльками;
•Вправи на увагу та пам’ять.

Для ефективного процесу розвитку звязного мовлення дітей використовуємо:

Мовні розминки;
Дикційні вправи;
Ігрові ситуації;
Бесіди на різні теми;
Дидактичні ігри;
Психомовну гімнастику “Поміркуй-відгадай”;
Ігри-інсценівки.
Створено предметно – розвивальне середовище, яке впливає на мовленнєвий розвиток дітей засобами театральної діяльності та риторики.
Успішний розвиток театральної діяльності та комунікативних вмінь дітей є можливим за умови доцільного керівництва з боку педагога.
Очікувані результати від впровадження технології
•досягнення дітьми емоційної стійкості  під час спілкування з оточуючими;
•подолання перешкод в спілкуванні;
•забезпечення можливостей вихованців до саморозвитку , засвоєння вмінь діяти в групі однолітків;
•надання дітям можливості

    формувати і реалізовувати

    творчі здібності, виражати

    почуття та пізнавати себе.
 
Категорія: Мои статьи | Додав: admin (14.03.2016)
Переглядів: 236 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
-->
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2020
Сайт управляється системою uCoz