ЗДО ясла-садок - центр розвитку дитини м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Гаряча лінія 1545
Головна » Статті » Мои статьи

Методичні рекомендації щодо формування екологічної відповідальності дітей дошкільного віку.

     Екологічне виховання - процес педагогічно спрямований. Завдання вихователя - допомогти маленькому досліднику розібратись у розмаїтті об'єктів і явищ природного середовища, викликати інтерес до нього, навчитись бачити духовне благородство, милосердя і на основі цього виховувати прекрасне в собі, почуття любові до всього живого, бажання охороняти й примножувати все, чим багата рідна земля.

     В наш час охорона природи є найважливішою справою держави, народу. Настав час керуватися правилами екологічного гуманізму, головна ідея якого - людина - частка планетарної родини з новою екологічною етикою, яка грунтується на шануванні всіх живих істот Землі. І завдання педагогів - максимально наблизити вивчення предмету до безцінного джерела знань - рідної природи .

     Проаналізувавши результати проведеної роботи, ми визначили основні вимоги до вихователів:

  • мати достатній обсяг знань про світ природи;
  • демонструвати позитивний приклад поведінки в екологічному довкіллі;
  • у процесі діяльності врахувати вікові можливості малят;
  • під    час    роботи    головну    увагу    приділяти    моральній    та інтелектуальній спрямованості дітей;
  • використовувати новітні дослідження науковців;
  • врахувати наявний досвід дошкільників;
  • будувати роботу на основі системного підходу, використовуючи календарно - перспективне планування;
  • чітко формулювати і визначати програмові завдання (який вибирається   об'єкт, з чим знайомиться, чого навчається, що закріплюється, розвивається, виховується тощо);
  • особливу увагу звертати на першорядну  значимість оточуючого світу та роль людини в його збереження;
  • навчальний   процес   будувати   на   основі   живого   сприймання природного довкілля;
  • добираючи інформацію, враховувати психологічні стимули, які сприяють кращому засвоєнню дітьми природничих знань (розпочинати ознайомлення з чогось цікавого, вагомого, що привертає увагу дитини - поведінка, спосіб пересування, зовнішня ознака);
  • інформацію  про  живі  істоти  прагнути  подавати,  проводячи паралелі з людиною: влаштування гнізда, догляд за дитинчатами тощо;
  • урізноманітнювати   роботу   активними   формами   та   методами ознайомлення з природою;
  • в практику роботи впроваджувати такі ефективні форми організації праці з дитиною, як: тематичні дні, екологічні проекти, екологічні стежини;
  • творчо    використовувати    передовий    екологічний    досвід    з екологічного виховання;
  • налагодити систематичне екологічне просвітництво батьків вихованців;
  • своєю діяльністю сприяти популяризації екологічного виховання серед широкого кола громадськості 
Категорія: Мои статьи | Додав: admin (14.03.2016)
Переглядів: 1652 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
-->
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2020
Сайт управляється системою uCoz