ЗДО ясла-садок - центр розвитку дитини м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Блог вчителя - логопеда

 

   Коваль Алла Іванівна

5.12.2018

Причини мовленнєвих порушень у дітей

28.11.2018

«Мовлення дорослих – взірець для наслідування».

9.10.2018

30.07.2018 

Які додаткові послуги, крім освітніх, може отримати дитина

з особливими освітніми потребами в дошкільному навчальному закладі?

     Майже в кожному дошкільному навчальному закладі мо- жуть працювати практичний психолог і вчитель-логопед.

     Основними функціями практичного психолога в дошкільному навчальному закладі є спрямування педагогічного колективу на створення умов, які сприяють охороні фізичного і психічного здоров’я дітей, забезпеченню їх емоційного благополуччя, самостійному та ефективному розвитку здібностей кожної дитини. Практичний психолог у дошкільному закладі бере участь у педагогічному процесі загалом, його аналізі, організації взаємодії дорослих і дітей, а також проводить індивідуальну роботу з дітьми. Спираючись на результати обстеження, практичний психолог складає індивідуальну навчальну програму для кожної дитини, яка є частиною індивідуальної програми розвитку (ІПР).

     Учитель-логопед вивчає та фіксує стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку; проводить навчально-виховну, корекційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення, ефективно застосовує професійні знання у практичній діяльності; постійно підтримує зв’язки з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях освіти та мовленнєвого розвитку дітей.

24.05.2018

22.04.2018

 Розвиток зв'язного мовлення

на заняттях з продуктивної діяльності натиснути тут

 

29.03.2018

Вчимо дитину спілкуватися.

Батькам хочеться бачити свою дитину щасливою , усміхненою , такою, яка вміє спілкуватися з оточуючими людьми. Але не завжди дитині самій вдається розібратися в складному світі взаємовідносин з однолітками і дорослими . Завдання дорослих - допомогти їй в цьому.
Здатність до спілкування включає в себе: читати далі

27.02.2018

Практикум для батьків молодших груп

"Особливості мовленнєвого розвитку дітей 3-го віку"

19.01.2018

Коли дитині можна починати вчити іноземну мову? Поради логопеда.

14.12.2017

Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей

17.10.2017

Артикуляційна гімнастика

7.04.2017

24.01.2017

Консультація для батьків

"Вплив емоційного спілкування матері на розвиток мовлення дитини"

22.11.2016

ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Тема: Драматизація та озвучування казки «Зайчикова хатка».

Мета: Вчити дітей розігрувати сюжет знайомої казки за допомогою пальчикового театру та озвучувати героїв при створенні мультиплікаційного епізоду казки. Формувати вміння і навички безпомилкового вживання свистячих, шиплячих та сонорних звуків у діалогічному мовленні. Розвивати фонематичні процеси; рухливість органів артикуляційного апарату та мімічну мускулатуру лиця; інтонаційну виразність мовлення; мілкомоторні навички. Закріплювати практичні уміння та навички у використанні виправленої (фонематично чистої, лексично розвиненої, граматично правильної) вимови. Виховувати вміння уважно слухати свого товариша, бажання брати участь у драматизації, та проявляти інтерес до казок. Створити у дітей емоційно позитивний настрій. Прививати бажання пізнавати нове.

      

      

17.11.2017

Консультація для вихователів

 

27.10.2017

 

Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
-->
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Сайт управляється системою uCoz