ДНЗ - центр розвитку дітей м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Серпень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Блог вчителя - логопеда

 

   Коваль Алла Іванівна

30.07.2018 

Які додаткові послуги, крім освітніх, може отримати дитина

з особливими освітніми потребами в дошкільному навчальному закладі?

     Майже в кожному дошкільному навчальному закладі мо- жуть працювати практичний психолог і вчитель-логопед.

     Основними функціями практичного психолога в дошкільному навчальному закладі є спрямування педагогічного колективу на створення умов, які сприяють охороні фізичного і психічного здоров’я дітей, забезпеченню їх емоційного благополуччя, самостійному та ефективному розвитку здібностей кожної дитини. Практичний психолог у дошкільному закладі бере участь у педагогічному процесі загалом, його аналізі, організації взаємодії дорослих і дітей, а також проводить індивідуальну роботу з дітьми. Спираючись на результати обстеження, практичний психолог складає індивідуальну навчальну програму для кожної дитини, яка є частиною індивідуальної програми розвитку (ІПР).

     Учитель-логопед вивчає та фіксує стан мовленнєвого розвитку дітей і відповідну динаміку; проводить навчально-виховну, корекційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення, ефективно застосовує професійні знання у практичній діяльності; постійно підтримує зв’язки з батьками, надає їм консультативну допомогу в питаннях освіти та мовленнєвого розвитку дітей.

24.05.2018

22.04.2018

 Розвиток зв'язного мовлення

на заняттях з продуктивної діяльності натиснути тут

 

29.03.2018

Вчимо дитину спілкуватися.

Батькам хочеться бачити свою дитину щасливою , усміхненою , такою, яка вміє спілкуватися з оточуючими людьми. Але не завжди дитині самій вдається розібратися в складному світі взаємовідносин з однолітками і дорослими . Завдання дорослих - допомогти їй в цьому.
Здатність до спілкування включає в себе: читати далі

27.02.2018

Практикум для батьків молодших груп

"Особливості мовленнєвого розвитку дітей 3-го віку"

19.01.2018

Коли дитині можна починати вчити іноземну мову? Поради логопеда.

14.12.2017

Сучасні підходи до розвитку мовлення дітей

6.11.2017

«Мовлення дорослих – взірець для наслідування».

17.10.2017

Артикуляційна гімнастика

7.04.2017

24.01.2017

Консультація для батьків

"Вплив емоційного спілкування матері на розвиток мовлення дитини".

   

29.12.2016

Причини мовленнєвих порушень у дітей

 

22.11.2016

ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАНЯТТЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТЕАТРАЛІЗОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

Тема: Драматизація та озвучування казки «Зайчикова хатка».

Мета: Вчити дітей розігрувати сюжет знайомої казки за допомогою пальчикового театру та озвучувати героїв при створенні мультиплікаційного епізоду казки. Формувати вміння і навички безпомилкового вживання свистячих, шиплячих та сонорних звуків у діалогічному мовленні. Розвивати фонематичні процеси; рухливість органів артикуляційного апарату та мімічну мускулатуру лиця; інтонаційну виразність мовлення; мілкомоторні навички. Закріплювати практичні уміння та навички у використанні виправленої (фонематично чистої, лексично розвиненої, граматично правильної) вимови. Виховувати вміння уважно слухати свого товариша, бажання брати участь у драматизації, та проявляти інтерес до казок. Створити у дітей емоційно позитивний настрій. Прививати бажання пізнавати нове.

      

      

17.11.2017

Консультація для вихователів

 

 

13.05.2016

 

27.04.2016

 

Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Сайт управляється системою uCoz