ЗДО ясла-садок - центр розвитку дитини м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Методичні заходи

1.11.2018

Консультація для вихователів

"Шість капелюхів мислення"

 01.11.2018 року було проведено консультацію для педагогів «Метод Едварда де Боно «Шість капелюхів мислення» як засіб розвитку креативного мислення у дошкільників». Вихователь-методист ознайомила присутніх з даним методом, його особливостями та перевагами та запропонувала разом спробувати застосувати його в роботі з дітьми.

 

25.10.2018

Круглий стіл «STREAM-лабораторія як новий елемент предметнорозвивального середовища закладу дошкільної освіти»

 Сучасні дошкільнята – відкриті, розкуті, комунікабельні. Старі іграшки та ігри не викликають у них особливого інтересу. Як же оновити зміст ігрової діяльності? Як створити умови не лише для формування ігрових умінь, а й для розвитку творчих здібностей, винахідливості, уяви, індивідуальності, фантазії? На ці та інші питання намагалися знайти відповіді педагоги ДНЗ-ЦРД 25.10.2018 року зібравшись за «круглим столом».

      

Конспект круглого столу читати тут

18.10.2018

Семінар-практикум для педагогів

"Мистецтво говорити з дітьми"

    З метою уточнення прийомів роботи з дітьми щодо стимуляції розвитку всіх сторін їх мовлення, 18 жовтня, методист Розумяк Ірина Сергіївна провела з педагогами закладу семінар-практикум на тему «Мистецтво говорити з дітьми»  .

  Акцентуючи увагу на компонентах мовлення, на особливостях як вербального, так і невербального мовлення педагога, вихователі дошкільних груп разом із методистом окреслили вимоги до професійного мовлення педагога. Учасники заходу мали можливість активізувати знання про типові помилки у власному мовленні, яких треба уникати, та про принципи, яким треба слідувати при спілкуванні з дітьми.

 Конспект семінару - практикуму "Мистецтво говорити з дітьми" читати тут

11.10.2018

Семінар - практикум для педагогів

"Полюби себе таким, який ти є."

Мета: Самопізнання свого внутрішнього світу і переосмислення своєї значущості у взаєминах з іншими.

Вправа "Я вчуся у тебе"

 Релаксаційний комплекс "Сон на чарівній галявині в лісі"

27.09.2018 

Інтерактиване заняття з вихователями

«Пізнай себе – пізнаєш світ»

                                                                 

План психолого педагогічного тренінгу з вихователями ДНЗ - ЦРД

Мета: самопізнання свого внутрішнього світу і переосмислення своєї значимості у взаємодії з іншими.

Завдання:

розвивати адекватне розуміння свого внутрішнього світу, допомогти знайти шляхи для самовдосконалення особистості;

формування саморефлексії, емпатії, педагогічної толерантності, довіри у міжособистісному спілкуванні;

підвищення самовпевненості в собі, в своїх можливостях, підкріплення позитиву від оточуючих;

сприяння комфортному психологічному мікроклімату у групі учасників тренінгу;

навчання прийомів ауторелаксації для зняття нервово-емоційного напруження.

31.08.2018

Установча педрада

Порядок денний:

1.Організація роботи на 2018-2019 навчальний рік.

2.Обговорення і затвердження річного плану.

3. Ознайомлення з резолюцією серпневої конференції.

4. Затвердження програм і форм планування.

5. Різне.

 

30.05.2018 

Педрада

  Тема  “ Трудове виховання як провідний засіб особистісного розвитку дітей дошкільного віку “

 Порядок денний:

1. Аналіз виконання рішень попередньої педради від 28.02.2018р. (Директор Кучма С.Б.)

2. Підсумки тематичного контролю вивчення стану роботи з трудового виховання дітей дошкільного віку, як провідного засобу їх особистісного розвитку. (Вихователь-методист Вангеласт К.С.)

 - Види дитячої праці та їх вплив на розвиток особистості дитини. (Вихователь Карпюк І.А.)

- Сучасний підхід до організації праці дітей. (Вихователь Крячко Л.В.)

- Ігри, що сприяють засвоєнню знань про професії. (Вихователь Солтановська Н.О.)

3. Про результати діагностичного обстеження вихованців ДНЗ-ЦРД за ІІ півріччя 2017-2018 н.р. (Вихователь-методист Вангеласт К.С.)

4. Обговорення результатів рейтингу за березень-квітень 2017-2018 н.р. (Директор Кучма С.Б.)

Рішення педради від 30.05.2018

1. Роботу навчального закладу – центру розвитку дитини з організації роботи з трудового виховання, як провідного засобу особистісного розвитку дітей вважати задовільною.

2. Директору ДНЗ – ЦРД Кучмі С.Б.:

зняти з контролю п.4.3, п. 5.1 рішення педради від 28.02.2017 , рішення педради від 28.02.2018 року, як виконано.

3. Вихователю-методисту:

3.1. Підготувати методичні рекомендації щодо організації трудового виховання дітей дошкільного віку для молодих вихователів . Термін: до 10.06.2018

3.2. Розробити перспективну сітку проведення екскурсій із врахуванням змісту програми щодо ознайомлення дошкільників із працею дорослих.   Термін: до 01.08.2018

3.3. Передбачити в річному плані на 2018/2019 н.р :

- відкритий перегляд занять з трудової діяльності ( художня праця);

- майстер-клас «Інноваційні прийоми колективно-групової праці»

- збірку консультацій – практикумів з теми « Я навчаюсь праці»     Термін: до 01.08.2018

4. Вихователям всіх вікових груп :

4.1 Продовжити роботу по створенню предметно –ігрового середовища в усіх групах відповідно до Примірного переліку ігрового та навчально – методичного забезпечення.   Термін: до 01.10.2018

4.2. Організувати постійно – діючи змінні виставки виробів з художньої праці.    Термін: з 15.09.2018

4.3. Впроваджувати в практику роботи з організації трудового виховання інноваційні технології та інтерактивні методи і прийоми.   Термін: постійно

 

19.04.2018

Семінар з педагогами

"Емоційно-ціннісний розвиток дитини"

     Психолог, Коноваленко Н.І., запропонував педагогам пошукати відповідь на запитання, як можна управляти емоціями. Вони вчилися змінювати інтенсивніст емоцій, викликати бажані, відновлювати емоційну рівновагу, чинити опір негайним бажання виплиснути емоції тощо. 

    

     Психолог, Надія Іванівна, познайомила педагогів з результатами тесту Люшера (колірний тест емоційних станів), проведеного з дітьми 5-го року життя. Обстеження показало, що більшість дітей обрали зелений колір - діти з високим рівнем домагань; четверта частина обстежених дітей - синій колір, вибирають спокійні, чутливі діти; і дуже малий відсоток дітей обирали інші кольори.

 

15.03.2018

Педагогічна рада

"Розвиток зв'язного мовлення як ефективний засіб оволодіння дітьми дошкільного віку основними компетенціями"

Порядок денний:

1.  Результати роботи з питання удосконалення педагогічної майстерності та комунікативної культури педагогів (рішення       

     попередньої педради).(директор Кучма С.Б.)

2. Стан розвитку зв'язного мовлення як ефективного засобу оволодіння дітьми дошкільного віку основними   

    компетенціями.  (методист Вангеласт К.С.)

3. Створення психолого-педагогічних умов для розвитку зв'язного мовлення дошкільників (з досвіду роботи). (практичний

    психолог Коноваленко Н.І.)

4. Взаємодія вчителя-логопеда та вихователів груп (з досвіду роботи). (вчитель-логопед Коваль А.І.)

5. Презентація дидактичних ігор, посібників з розвитку зв'язного мовлення. (вихователі Вознюк В.П., Рогаленко О.А.)

6. Різне.

 

 

 

 

13.02.2018

Консультація

«Роль мультфільмів у мовленнєвому розвитку дітей»

Коли йдеться про розвиток мовлення дітей, насамперед маємо на увазі збагачення словника, розвиток зв’язного мовлення, звукової культури та граматичної будови. Читати далі:

 

7. 12.2017

Педагогічна рада

"Розвиток фізичних якостей дітей дошкільного віку у процесі використання  індивідуально-диференційованого підходу"

Порядок денний:

1. Аналіз виконання рішень попередньої педради від 11.09.2017. (завідуюча Кучма С.Б.)

2. Стан роботи з розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку у процесі використання індивідуально-диференційованого підходу. (методист Вангеласт К.С.)

3. Результати медико-педагогічного контролю. (ст. медична сестра Скворняк Т.В.)

4. Обговорення інноваційного проекту, щодо його впровадження.

5. Різне.

 

30.11.2017

Відкриті перегляди занять до педради з теми:

«Розвиток фізичних якостей дітей дошкільного віку у процесі використання  індивідуально-диференційованого підходу»

Заняття у середній "А" групі.

Інструктор з фізкультури: Давиденко Є.І.

Вчитель-логопед: Коваль А.І.

    

  

  

 

Заняття у старшій "Б" групі.

Вихователь: Карпюк І.А.

Інструктор з фізкультури: Давиденко Є.І.

  

  

  

 

3.11.2017

Майстер - клас

"Шляхи використання індивідуально-диференційованого підходу для розвитку фізичних якостей дітей дошкільного віку"

Мета: поліпшення та зміцнення здоров'я дітей, забезпечення їхнього індивідуально-диференційованого навантаження.

 

 

 

 

Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
-->
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Сайт управляється системою uCoz