Моніторинг якості освіти
Моніторинг якості освіти у дошкільному закладі проводиться відповідно до Указу Президента України від 30.09.2010 р. № 926 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 р. № 1283 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти"
Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дає можливість: результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес; стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів; ефективно розподіляти ресурси закладу.
Оцінювання результатів навчально-виховного процесу у дошкільному закладі здійснюється тричі на рік (вересень, грудень, травень) за двома напрямками: виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти, готовність дітей старших груп до навчання в школі.
Моніторинг діагностичного обстеження дітей за вересень 2019 - 2020 н.р.
Моніторинг рівня досягнень дітей проводився за методичним посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» за загальною редакцією Т. В. Киричук, О. М. Кулик, Н. М. Шаповал.
Обстежувалися діти молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Діти ранніх груп проходили період адаптації. Результати виявилися наступними

|