ДНЗ - центр розвитку дітей м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Травень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Моніторинг якості освіти

Моніторинг якості освіти у дошкільному закладі проводиться відповідно до Указу Президента України від 30.09.2010 р. № 926 "Про заходи щодо забезпечення пріоритетного розвитку освіти в Україні", Постанови Кабінету Міністрів України від 14.12.2011 р. № 1283 "Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти" 

 

Упровадження моніторингових досліджень у діяльності ДНЗ дає можливість: результативно організовувати та здійснювати навчально-виховний процес; стимулювати особистісний розвиток дітей та творче зростання педагогів; ефективно розподіляти ресурси закладу.

 

Оцінювання результатів навчально-виховного процесу у дошкільному закладі здійснюється тричі на рік (вересень, грудень, травень) за двома напрямками: виконання вимог державних програм та Базового компоненту дошкільної освіти, готовність дітей старших груп до навчання в школі.

 Моніторинг діагностичного обстеження дітей за вересень 2020 - 2021 н.р.

Згідно з  річним  планом  роботи дошкільного закладу   на 2020 – 2021навчальний рік, з метою виявлення рівня знань, умінь та навичок дошкільнят, відповідно до  вимог   державної програми «Дитина» та Базового компоненту дошкільної освіти  з 02.09.2020 р. по 16.09.2019 р.  в усіх групах дошкільного закладу, крім 3 «А», 3 «Б» і 3 «В», було проведено діагностичне обстеження дітей, яке дозволило визначити рівень сформованості компетенцій (знань, умінь і навичок) вихованців закладу. Особливостями проведення обстеження у вересні 2020 року є врахування організованої дистанційної форми проведення освітнього процесу, відповідно до листа МОНУ від 23 квітня 2020 р. № 1/9-219 «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину» у зв’язку із оголошеним загальнонаціональним карантином з 12.03.2020 року. Матеріали занять педагоги надавали батькам згідно перспективних планів. Для здійснення моніторингу педагоги користувалися методичним посібником «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з БК дошкільної освіти» за ред. Т.В. Киричук, О.М. Кулик, Н.М. Шаповал; проводили: спостереження за дітьми, міні-заняття, дидактичні ігри та вправи, розвивальні ігри, бесіди. Також використовували доручення, як один із видів природного експерименту, вивчали продукти праці дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості).

   Отримані результати дали педагогам змогу визначити, які з пройдених тем, зокрема тих, що вивчалися дистанційно, вихованці засвоїли на достатньому рівні, а  які варто допрацювати під час індивідуальної роботи.

   Обстежено 150 дітей. Узагальнені результати  виявились наступними:

 

 

групи 4-го р.ж.

групи 5-го р.ж.

групи 6-го р.ж.

4 «А»

4 «Б»

4 «В»

5 «А»

5 «Б»

5 «В»

6 «А»

6«Б»

високий рівень

30%

25%

-

14%

9%

14%

26%

18%

достатній рівень

43%

5%

65%

52%

43%

45%

32%

61%

середній рівень

20%

55%

15%

33%

24%

33%

34%

21%

низький рівень

7%

15%

20%

-

24%

8%

8%

-

 

 

Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Педагогічна преса
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2021
Сайт управляється системою uCoz