ДНЗ - центр розвитку дітей м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Серпень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Сторінка музкерівників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19.06.2020

4.06.2020

Квест-подорож «Смайлик та його друзі»

Розвага для середніх груп

Смайлик:  Друзі, привіт! Я –веселий Смайлик!

                    Розпочинається година доброти,
                    Тож прошу серця свої відкрити
                    Щоб зрозуміти і запам`ятати
                   Лише з добра усе бере початок.
                  Сьогодні  пташка принесла мені конверт. Давайте подивимось, що в ньому.
Дітки, трапилася біда, злі пташки порвали та розкидали «картину доброти»(кулька). Нам треба допомогти її знайти, та зібрати. А щоб її знайти треба виконати певні завдання. А де ж нам взяти ці завдання. Я думаю, нам допоможе цей чарівний клубочок. Він  приведе нас до кінця нашої подорожі.

Ви готові? (Так).

Щоб нам було веселіше йти, давайте скажемо речівку.

«Хто крокує дружно в ряд – це веселий гурт малят.

Любим весело змагатись, у рухливі ігри гратись.»

- Кроком руш! (Діти приходять на веранду. Там висить кулька-смайлик із завданням.)

1 Завдання  -  «ЗНАЙДИ СОБІ ПАРОЧКУ»

Діти стають в коло. Закривають очі. Смайлик роздає геометричні фігури різних кольорів. (Кола, квадрати, трикутники).

За сигналом діти починають шукати собі «парочку». Повинні співпасти геометрична фігура і колір. Гра триває 3-4 рази.

Смайлик: Молодці, друзі гарно виконали перше завдання. Ось  вам перша частина картини.

                  А де ж наше друге завдання, а ну чарівний клубочок,  допоможи  нам.

                  Щоб нам було веселіше йти, давайте повторимо нашу речівку.

                  «Хто крокує дружно в ряд – це веселий гурт малят.». 

                  - Кроком руш! (Діти йдуть за клубочком)

На шляху Будиночок. На ньому закріплена кулька із завданням. Відкриваємо кульку, читаємо завдання.

2 Завдання:  -   «ДВА ПРИТОПА, ДВА ПРИХЛОПА»

Смайлик: Але спочатку у мене до вас питання:

  •  Як ми живемо?                                     Ось так! (Показують великий палець)
  • Як ми пливемо?                                     Ось так! (Імітують плавання)
  • Як ми йдемо?                                         Ось так! (Ходьба на місці)
  • Вдалину дивимося!                               Ось так! (Приставляють долоню до чола)
  • Як бешкетуємо?                                     Ось так! (Вдаряють кулачками по надутим щоках)
  • А як ми танцюємо?                                Ось так!
  • А тепер всі виконуємо таночок «Попурі укр. пісень»

Ви справилися з другим завданням. Ось друга частина картини. Треба нам знайти треттю частину «Картини доброти». А для цього чарівний клубочок запрошує нас мандрувати на потязі.

  • Чи готові?                            (Так)

Гра «Потяг»

Діти будуються в колону по одному. Смайлик  дає гудок, і діти починають рухатися вперед. «Потяг під'їжджає до станції», - каже Смайлик. Діти уповільнюють темп, зупиняються на станції «Пісенній». На гілці дерева висить наступна кулька із завданням. «ЗАСПІВАЙ  ЯК СОЛОВЕЙКО»

3 Завдання: «ЗАСПІВАЙ  ЯК СОЛОВЕЙКО»

Заспівати добру пісеньку  всі готові? Діти виконують пісню «Побажання»

Смайлик: Гарно ви виконали це завдання і отримуєте наступну частинку Картини доброти. Ну що, діти, йдемо далі?  (Діти йдуть за клубочком)
На шляху Спортивна  Галявина.

4  Завдання: «ПЕРЕШКОДИ ДОЛАЙ, СИЛЬНІШИМ СТАВАЙ»

Вам треба  подолати смугу перешкод. Тільки раз зайдеш сюди , перешкоди встрінеш ти. Діти долають смугу перешкод.

Смайлик:  Діти, ви всі справжні спортсмени, сильні та відважні. Гарно виконали складні завдання,

                   за це і отримуєте наступну частинку Картини доброти.

                   А нам же потрібно виконати ще одне завдання, щоб отримати останній фрагмент нашої

                   картини. Давайте візьмемо наш чарівний клубочок. Він підкаже нам де знайти завдання.
                  Рушимо в путь?

(Діти йдуть за клубочком)
Смайлик:  А ось ми опинилися на Квіткові Галявині доброти.

                   І наша останнє завдання  -  виконати веселий запальний танок  – «Літні танці»

5  Завдання:  «ЛІТНІ ТАНЦІ»

  • Любі друзі, всі вставайте і таночок починайте!
    Загальний танець-руханка «Ми щасливі діти»

 Смайлик:  А ось і останній фрагмент нашої картини. (Показує «Картину доброти» - великий букет

                   кульок зі смайликами)

Як добре ми повеселилися і дуже міцно подружилися,
Всі разом грали, танцювали, наразі друзями ми стали.

  • Я бажаю вам та всім людям, щоб доброта жила в ваших серцях, щоб увесь мир був наповнений добротою, вірою, любов’ю, надією ,щастям, радістю , усмішками. А на згадку про нашу подорож дарую всім вам частинки нашої доброти.  (Смайлик роздає всім дітям кульки-смайлики)​​​​​​​

22.04.2020

28.02.2020

29.01.2020

27.12.2019

15.11.2019

3.10.2019


 

5.07.2019

30.05.2019

10.04.2019

Батьки – перші вчителі музичного мистецтва для своїх дітей

     Один з компонентів музичного слуху – вміння чисто, без фальші співати! Багато факторів залежить від того, чи співуча мама у дитини! Річ у тому, що слух розвивається одночасно з голосом! Якщо мама не співає разом з дитиною, то вона не навчиться цьому самостійно! Наспівуючи з матусею простеньку пісеньку, малюк інстинктивно прислуховується до маминого голосу: а чи співаю я так, як мамочка? Спочатку дитина інтонує, попадає в дві ноти, потім в три і т.д. В такі моменти дитина запам’ятовує, як працює голосовий апарат, як вірно дихати. Інколи дитина не співає, тому що не розуміє як потрібно брати дихання. Спів, для дитини, важка праця! Саме тому, важливо співати разом з вашою дитиною, адже під СD – програвач правильно володіти своїм голосовим апаратом не навчишся! Для спільного музикування потрібно правильно підбирати пісні, характерні віковим особливостям дитини. Так, трьохрічному малюку «дорослі» пісні не підійдуть, важкуваті для сприйняття та виконання! Для початку слід вибирати коротенькі поспівки, поки дитина не навчиться виконувати їх чисто (наприклад: Скаче жабка по доріжці, витягнувши свої ніжки; Я маленьке слоненя, люблю гратися щодня; Диби – диби – диби – ди)

Не слід забувати про те, що було б просто чудово пританцьовувати чи акомпанувати на справжніх чи саморобних інструментах: кубики, дерев’яні палички, пляшки з сипучими крупами ) Таким чином ритмічні рухи дають відчуття такту. Музикуйте, танцюйте, співайте з вашими дітками, адже саме ви стаєте основним прикладом наслідування для своїх дітей.

7.03.2019

Співайте діткам перед сном

«Котику сіренький...» Скільки теплих і ласкавих слів знаходить матуся, заспокоюючи свою дитинку. Скільки любові і ніжності у колискових піснях!! Малюк, ще не вміючи розмовляти, не розуміючи жодного слова, почувши колискову одразу заспокоюється, затихає, засипає! Саме колискові пісні вважаються першими в житті вашого малюка, вони сприймаються з магічною силою, тому що співає їх найрідніша в світі людина – матуся!

Ритм колискових зазвичай відповідає серцебиттю, ритму дихання матері і малюка, відіграє важливу роль у духовному розвитку дитини. Саме завдяки колисковим, дитина отримує перші уявлення про навколишній світ: тварин, пташок, оточуючі предмети.

Котику сіренький, , Дитя буде спати,

Котику біленький, Котик воркотати,

Котку волохатий, Ой на кота воркота,

Не ходи по хаті, На дитину дрімота!

Коли дитина підростає, їй співають колискові казкового змісту, в текстах яких вирішуються психологічні питання. В багатьох колискових піснях перед дитиною розвертається перспектива про його майбутню самостійність. Таким чином, колискові дають дитині уявлення про навколишній світ, знайомить з головними принципами побудови світу.

Але найголовніше в колискових – це материнська ніжність, любов, що надає впевненості кожній дитині. Пісні показують, що життя прекрасне, але в теперішній нелегкий час, почуття захищеності для дитини дуже важливе, адже наш світ складний і непередбачуваний!

Дуже важливе і саме спілкування матері і дитини! Чудово, якщо у вашій сім’ї зберігаються традиції, як спів колискових, читання казок перед сном, задушевні розмови про головне! А сон, як відомо, дається людині не тільки для відпочинку, а й для глибинної обробки тої інформації, яку отримала ваша дитина на протязі дня. Довірливі відносини, які виникають в моменти такого спілкування, відіграють важливу роль для дитини не тільки ясельного віку, а й надалі, коли дитина дорослішає! І навіть тоді, коли ваша дитина подорослішає, вона буде знати, що у нього є та людина, яка його завжди вислухає, зрозуміє, підтримає, з якою так приємно спілкуватися просто покласти голівку на плече. Співайте діткам! Не соромтесь! Адже саме ви – найкращий співак і приклад для своєї дитини!

Рученьки, ніженьки,

Лагідні очі!

Спокійної ночі!

Скінчилася гра!

Рученьки, ніженьки,

Спокійної ночі!

Спати пора!

10.01.2019

Як правильно слухати класичну музику з дітьми.

Всі знають, що класичну музику треба слухати у цілковитій тиші. Спочатку, обрану музичну п’єсу треба дати дитині «програти». Хай він підіграє у такт мелодії на любому імпровізованому інструменті. Запитайте його, що він відчуває коли слухає музику. Запропонуйте дитині затанцювати свою фантазію під цю мелодію. Тепер, коли дитина «відчула» мелодію тілом, знайшла її у собі за допомогою фантазії та емоцій, можна розповісти дитині, як слухають музику у концертних залах. Малюк за вашим проханням посидить тихенько, а ви запропонуйте йому пограти у «відгадайку». Попросіть його назвати знайому йому мелодію серед незнайомих уривків. Побачите, як він зрадіє, коли почує «свою». Тепер він готовий до прослуховування музики. Це стане для нього справжнім задоволенням, та з кожним новим прослуховуванням буде зв’язана купа позитивних емоцій. Любіть свою дитину, приділяйте їй як можна більше часу, і тоді вона дійсно стане різнобічно розвиненою людиною.

5.12.2018

Як починати слухати музику з дитиною

 Шановні батьки! Якщо Ви хочете, щоб серце Вашої дитини прагнуло до Добра, Краси,   Людяності, спробуйте навчити її любити і розуміти музику! Вчить її, навчайтеся разом з   нею! Фахівці з різних галузей дошкільної психології, педагогіки мистецтва радять починати   займатися музикою вагітним мамам ще у період вагітності, а продовжувати зразу від   народження дитини для формування гармонійної особистості засобами музики. Музичне   мистецтво є джерелом духовності, засобом активізації всіх творчих здібностей дитини, звичайно за умов систематичних занять і не лише у дошкільних навчальних закладах, а і дома. Читати далі

 

Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Педагогічна преса
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2020
Сайт управляється системою uCoz