ДНЗ - центр розвитку дітей м.Первомайськ

Головне меню
Батьківська абетка
Методична скринька
Календар
«  Квітень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Головна » 2018 » Квітень » 1 » Вчимо дитину спілкуватися
15:39
Вчимо дитину спілкуватися

Батькам хочеться бачити свою дитину щасливою , усміхненою , такою, яка вміє спілкуватися з оточуючими людьми. Але не завжди дитині самій вдається розібратися в складному світі взаємовідносин з однолітками і дорослими . Завдання дорослих - допомогти їй в цьому.
Здатність до спілкування включає в себе:

  • Бажання вступати в контакт з оточуючими ( «Я хочу !").
  • Уміння організувати спілкування ( «Я вмію !"), що включає вміння слухати співрозмовника , вміння емоційно співпереживати , вміння вирішувати конфліктні ситуації.
  • Знання норм і правил , яких необхідно дотримуватися при спілкуванні з оточуючими ( «Я знаю !").

Від народження до 1 року провідним видом діяльності (тим , в якому відбуваються основні якісні зміни психіки дитини) є безпосередньо - емоційне спілкування з матір'ю.

На перший погляд новонароджений справляє враження примітивного організму , який залежить від зовнішніх впливів. Так, у нього є елементарні рефлекси : смоктальний , захисний, орієнтовний , хапальний , опорний та ін.. За даними дослідження вчених , немовлята надають перевагу людському обличчю, а не простим фігуркам , а трьох – чотиритижнева дитина відрізняє обличчя матері від обличчя незнайомої людини. Вже в перші тижні малюк здатний наслідувати вираз обличчя дорослого і бути ініціатором контакту , в його розпорядженні знаходяться такі засоби спілкування , як посмішка і плач.

На другому місяці життя виникає специфічна людська потреба - у спілкуванні з іншою людиною. У малюка вона проявляється в «комплексі пожвавлення». Ця реакція виражається бурхливим рухом ручок і ніжок. У три місяці дитина вже розрізняє обличчя близької їй людини, а в шість відрізняє своїх від чужих. У цей час для дитини важливо чути голоси близьких їй людей, відчувати дотики, погладжування - тілесні контакти.

Далі спілкування дитини і дорослого починає відбуватися у спільних діях.

Від 1 року до 3 років провідний тип діяльності - предметно - маніпулятивний. Дитина відкриває для себе сенс і призначення предметів завдяки спілкуванню з дорослими. Вже до півтора року дитина здатна встановлювати зв'язок між словом, що позначає предмет, і самим предметом. У словнику з'являються перші слова. Далі розвиток здатності до спілкування пов'язано з розвитком мовлення дитини.

Переглядів: 33 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформация
Мережа груп
Вхід на сайт
Управління освіти
Сайт міста
МОІППО
Методичний портал
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2018
Сайт управляється системою uCoz